Anunț de angajare a unui expert în domeniul relațiilor publice și comunicare
Program de muncă: part-time — în total 30 de zile lucrătoare.
Poziție: expert în domeniul relațiilor publice și comunicare
CONTEXT
Centrul Național de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale din Moldova CONTACT lansează proiectul ”Academia liderului comunitar” realizat în cadrul proiectul ”Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”, cu sprijnul oferit de Reprezentanța Fundației Konrad Adenauer în Republica Moldova cu suportul financiar al Uniunii Europene.
Scopul proiectului este de a promova democrația participativă si principiile bunei guvernări la nivel local prin formarea și consolidarea capacităților liderilor comunitari, lideri de opinie și activiști civici din centrul, nordul și sudul RM.
La această etapă Centrul CONTACT anunță un concurs de angajare unei persoane responsabile de vizibilitate și promovare media a activităților din proiect.
RESPONSABILITĂȚI DE BAZĂ:
- Elaborează planul de comunicare în cadrul proiectului;
- Elaborează anunțuri/materiale/comunicate de presă în legătură cu evenimentele / activitățile planificate în cadrul proiectului și le distribuie pe rețelele de socializare și în presă;
- Organizează şi participă la conferințele de presă;
- Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea publicațiilor, rapoartelor, materialelor promoționale şi informaționale (broșuri, bannere, pliante, etc.);
- Menține și dezvoltă relația cu reprezentanții mass-media;
- Contribuie la organizarea evenimentelor publice ale Centrului CONTACT;
- Participă la evenimente și activități împreună cu echipa proiectului;
- Alte responsabilități relevante.
Perioada de angajare : lunile decembrie 2019 – februarie 2020.
Cerințe fată de candidați:
Studii: studii superioare în jurnalism, comunicare, științe politice sau alte domenii
relevante;
Experiență profesională: minimum doi ani de experiență în domeniul comunicării; Experiență relevantă de lucru sau voluntariat în cadrul unui ONG sau organizație internațională va constitui un avantaj;
Competențe și Abilități:
- Cunoașterea excelentă a limbilor Română, Engleză şi Rusă;
- Abilități excelente de scriere în limba Română;
- Abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax), cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video va constitui un avantaj;
- Abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Abilităţi de lucru independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp;
Notă: În procesul de selecție, Centrul CONTACT nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților. Centrul CONTACT oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.
Dosarul de participare trebuie să includă:
- CV-ul pesoanei interesate;
• 3 persoane de referință;
• Oferta financiară pentru o zi de muncă part-time.
Dosarele recepționate vor fi evaluate conform următoarelor criterii:
- Experiența în domeniul solicitat;
• Oferta financiară.
Candidații interesați sunt invitați să depună dosarul la adresa: concurs@contact.md cu titlul “Concurs angajare expert în PR”.
Data limită de prezentare a dosarului – 01 decembrie 2019
Pentru informații suplimentare: Liliana Porumb, Coordonator de proiect
Tel: 22233948 și/sau la adresa lilia.porumb2017@gmail.com
Doar candidaturile selectate vor fi contactate.